Renginiai

FINANSINIO RAŠTINGUMO MOKO PROFESIONALAI

   Pinigus skaičiuoti vaikus mokome  jau pirmose klasėse. Gaunamos iš tėvų  sumos kasmet auga, didėja ir atsakomybė, kaip pinigus paskirstyti, kad užtektų visiems poreikiams.

   Spalio 2 dieną finansinio raštingumo pamokas mūsų gimnazijos  I, III ir IVG klasėse vedė Swedbanko atstovė Agnė Šilkaitytė  (projektas „Būsiu“). Ji papasakojo, koks žmogus yra finansiškai raštingas, kaip valdyti savo biudžetą, kokia elgsena su pinigais būdinga konkretaus amžiaus  vaikams. Mokiniai sužinojo:

  • Kokią dalį turėtų atsidėti taupymui?
  • Kaip aktyvus savo finansų valdymas padeda siekti gyvenimo tikslų?

   Gimnazistai diskutavo, kaip valdo savo finansus, ar nuo gaunamų dienpinigių kiek nors atideda, taupo. Pavyzdžiui, Swedbank“ Finansų instituto užsakymu 2017 m. birželio mėn. atliktas tyrimas rodo, kad savo kišenpinigius vaikai dažniausiai išleidžia nebūtiniems poreikiams – saldumynams ir užkandžiams, tad net 22 proc. 16–19 metų jaunuolių visai netaupo.

   Finansinį raštingumą labai svarbu ugdyti mokykloje, mokant finansų valdymo, kuris apima kasdienį finansų tvarkymą, taupymą, skolinimąsi, draudimą ir investavimą.

   Gimnazistai diskutavo ir apie galimybę atidaryti sąskaitą Swedbanke.

___________________________

Įrašo autorius:
Marija Nikrevič
informacinių technologijų mokytoja