Aktualijos

GRAŽI, GRAŽI TĖVYNĖ MANO...

Vaikų vasaros poilsio organizavimo projekto ,,Graži, graži tėvynė mano“ tikslas – minint Lietuvos šimtmetį, ugdyti pagarbų mokinių požiūrį gimtojo krašto gamtai, kultūrai ir tradicijoms, suvokti praeities ir ateities sąsajas. O vienas iš projekto įgyvendinimo etapų – edukacinė išvyka  į Merkinę, Grūtą, Druskininkus.

Taigi, ankstyvą birželio penktosios rytą gausus trečių ir ketvirtų klasių mokinių būrys leidosi į nuotaikingą kelionę. Pirmiausiai aplankėme Merkinės piliakalnį. Čia iš aukštybių pasigrožėjome kerinčiais vaizdais ir nuo jo atsiveriančia Nemuno ir Merkio santaka, jau seniai tapusia Dainavos krašto simboliu.

Vėliau nuvykome į Grūto parką, kur apžiūrėjome sovietinių skulptūrų ekspoziciją. Mažųjų lankytojų dėmesį traukė ir mini zoologijos parko gyventojai – paukščiai ir žvėreliai. Pradinukus labiausiai nudžiugino žaidimų aikštelė - (sovietinių laikų lunaparkas). Čia vaikams buvo smagu pasisupti karuselėse ir įdomu pamėginti įsivaizduoti, kaip ir kokiuose atrakcionuose žaidė jų tėvai ar seneliai.

Pasistiprinę pasiekėme Druskininkų Miško muziejų ,,GIRIOS AIDAS‘‘. Muziejuje esančios nuolatinės ekspozicijos pasakojo apie šio krašto gamtą - paukščius, vabzdžius, žvėris, augalus. Apžiūrėjome muziejuje kaupiamą biblioteką, originalioje aplinkoje eksponuojamus medžio drožybos, kalvystės, keramikos, gintaro darbus.

Pakilios nuotaikos, dalindamiesi įspūdžiais grįžome namo ruoštis naujiems iššūkiams įgyvendinant kitas projekto idėjas.

Dėkoju mokytojoms Elenai Leveckienei ir Renatai Petrovskienei už pagalbą planuojant ir organizuojant išvyką.