Naujienos

2022 metų Lietuvos mokinių dailės olimpiados tema - „Laikmečių atradimai“. Organizatoriai dalyviams įkvėpimo siūlė pasisemti Lietuvos Nacionalinio dailės muziejaus Istorijų namuose vykstančioje parodoje, skirtoje Marijos Gimbutienės 100 – „Deivės ir kariai“. 

Vasario 23 d. 7-tų klasių mokiniai dalyvavo VDU Žemės ūkio akademijos renginyje „Sumanaus moksleivio akademija“.

Tie, kas dar nežino, kodėl būna Saulės ir Mėnulio užtemimai, gali kreiptis į mūsų gimnazijos šeštokus, nes jie tikrai sugebės Jums paaiškinti. Kodėl? O todėl, kad per gamtos pamoką jie šiuos gamtos reiškinius pažino ne tik iš vadovėlio, bet ir patys modeliavo Saulės ir Mėnulio užtemimus. 

LETA nuo šių metų sausio 2 d. vykdo 6 mėnesių trukmės projektą Teachers & Researchers Networking for Inquiry-based learning (Mokytojų ir tyrėjų tinklaveika tyrinėjimu grįstam mokymuisi). Projekto partneriai – Socialinės lyderystės asociacija, Vilniaus Vytauto Didžiojo, Vilkaviškio raj. Pilviškių „Santakos“ ir Šalčininkų raj. Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazijos bei Aizkraukles novada vidusskola iš Latvijos.

Kovo 1 dieną persirengėliai (1-8 kl.mokiniai), pasipuošę kaukėmis, lydimi lietuvių liaudies  muzikos, susirinko mokyklos kiemelyje. Šventei vadovavo Ragana ir Čigonė, joms padėjo raganaitės, svečiavosi Daktaras ir Giltinė, tarpusavy varžėsi amžini priešai - Lašininis ir Kanapinis. 

Vasario 24 d. aukštesniųjų klasių mokiniai susitiko su  VU  komunikacijos ir rinkodaros skyriaus karjeros planavimo  koordinatoriumi Nikita Gladčenko. Šis susitikimas – viena iš Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazijos ugdymo karjerai programos  veiklų.

6 klasės mokiniai, analizuodami informaciją apie Saulės sistemos kūnus, pagamino aštuonių  Saulės sistemos planetų – Merkurijaus, Veneros, Žemės, Marso, Jupiterio,  Saturno, Urano ir Neptūno -  bei Žemės palydovo  Mėnulio modelius. 

7- tų klasių mokiniai biologijos pamokose nagrinėdami duobagyvius susipažino su medūzų biologija ir, remdamiesi žiniomis, pagamino medūzų modelius. Pagamintas medūzas mokiniai paleido į jų gyvenamąją aplinką – į vandenį.