Aktualijos

ŠEŠTOKAI KELIAUJA

Rudenį krinta ir gelsta lapai, paukščiai būriuojasi ir skrenda žiemoti į šilus kraštus. Žąsų ir gervių klegesys primena apie keliones ir jų žavesį. Ir tas rudens grožis bei nuotaika  įkvėpė  mūsų gimnazijos šeštokus bei jų auklėtoją: spalio 6 dieną jie sėdo į mokyklinį autobusiuką ir vyko švęsti Vilniaus miesto 700 metų gimtadienio bei pažiūrėti į sostinę iš paukščio skrydžio.

Ekskursija buvo dviejų dalių. Pirmiausia dalyvavome edukacijoje, skirtoje Vilniaus 700 metų jubiliejui. Vaikščiodami su gide po Vilniaus senamiestį sužinojome, kokį vaisių, dabar labai populiarų Lietuvoje, Lietuvos didikas, aistringas keliautojas Radvila Našlaitėlis, keliaudamas po pasaulį, paragavo pirmą kartą arba kokius slaptus, ir tuo metu labai brangius, ingredientus savo kepiniuose naudojo Barboros Radvilaitės konditeriai. Valanda senamiestyje besiklausant  gidės ir atliekant paruoštas užduotis, prabėgo labai greitai. Buvo įdomu, linksma, nemažai sužinojome.

Atsisveikinę išskubėjome į kitą edukaciją. Pasinaudodami Kultūros paso paslauga , aplankėme  Vilniaus televizijos bokštą. Čia pasijutome kaip tie išskrendantys paukščiai – apžiūrėjome sostinę iš „Paukščių tako“. Prieš pakylant į bokštą gidas papasakojo Vilniaus TV bokšto statymo istoriją, Sausio 13osios įvykių eigą. Sužinojome, kad bokšto aukštis panašus į 55 aukštų namą, nors jame yra tik 22 aukštai. Sužinojome, kad 915 laiptelių į bokšto viršų užliptume lygiai per pamokos laiką – 45 min.

Į Eišiškes grįžome su dainomis, gera nuotaika ir pilni įspūdžių.  Pamokos netradicinėje aplinkoje formuoja teigiamą klasės mikroklimatą ir padeda kurti draugišką kolektyvą.