Aktualijos

 Nuo spalio 29 dienos kiekvieną penktadienį į projekto „Tūkstantmečio mokyklos II“ veiklas įsitraukė IVG klasės mokiniai. 

Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazija partnerio teisėmis dalyvauja projekte „Galimybių mokykla“ Nr.10-072-P-0001, kuris yra finansuojamas ES fondų lėšomis ir bendrojo finansavimo lėšomis. Šio projekto tikslas – stiprinti ugdymo, atliepiančio mokinių amžių ir poreikius, kokybę.

Lapkričio 21 d. pirmokai vėl dalyvavo Žaliojo raštingumo edukacinėje nuotolinėje pamokoje. Smagu, kad „Žaliasis taškas“ organizuoja Žaliojo raštingumo nuotolines edukacijas, kurių tikslas -susipažinti su pakuočių atliekų antriniu panaudojimu.

Artėjant Kūčių ir Kalėdų šventėms, lapkričio 13 d. 2b klasės mokiniai vyko į Dargužių amatų centrą. Ten, pasinaudodami Kultūros paso paslauga, dalyvavo edukaciniame užsiėmime. Susipažino su Kūčių tradicijomis ir papročiais, kepė imbierinius sausainius. 

Lapkričio 20 d. Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazijoje buvo minima  Pasaulinė vaiko teisių diena. Vaiko teisės – tai tam tikros sąlygos ir priemonės, kurias turi užtikrinti kiekviena valstybė, kad vaikai augtų laimingi ir sveiki. Vaiko teisės yra surašytos dokumente, kuris vadinamas Jungtinių Tautų Vaiko teisių konvencija

Gimnazijos bendruomenė, įgyvendindama projektą „Tūkstantmečio mokyklos II“, numatė pagerinti gimnazijos infrastruktūrą. Šalčininkų rajono savivaldybės švietimo pažangos plane numatyta gimnazijoje įrengti dar vieną laboratoriją – fizikos laboratoriją. Sumanymas tampa realybe.

Lapkričio 16-oji - Tarptautinė tolerancijos diena. Mūsų gimnazijos bendruomenė kasmet jungiasi prie gražios iniciatyvos - šios dienos paminėjimo! Šiandien IIG klasių mokinės Ramunė, Patricija, Danielė, Evelina ir Kornelija vedė įdomius užsiėmimus pradinių klasių mokiniams, gamino vėjo malūnėlius.

Įgyvendinant projekto „Tūkstantmečio mokyklos II“ Šalčininkų rajono savivaldybės švietimo pažangos planą, nuo lapkričio 11 dienos mūsų gimnazijoje organizuojami mokytojų kvalifikacijos tobulinimo mokymai „Bendruomenės ir komandos formavimo įgūdžiai“.