Aktualijos

Atėjus pavasariui gamtoje pastebime mažų gyvių sujudimą. Tai vabzdžiai. Sujudome ir mes, antrokai. Balandžio 7 dieną pasaulio pažinimo pamokos (integracinė pažintinė veikla kartu su biblioteka) metu turėjome atsakyti į klausimą, kieno jauniklius vadiname lervomis?

Kasmet atbudus pavasariui ir sugrįžus paukščiams, švenčiama pati gražiausia pavasario šventė -  Šv. Velykos. Ta proga kovo 30 d. Stanislovo Rapolionio gimnazijos 6 mokiniai dalyvavo  respublikiniame virtualiame kūrybinių darbų projekte "Rid Rid Rid Margi Margučiai“, kurį organizavo Šilutės rajono švietimo pagalbos tarnyba

Eišiškių Stanislovo Rapolionio  gimnazijos mažieji dalyvavo Šalčininkų rajono savivaldybės Visuomenės sveikatos biuro organizuotoje akcijoje „Vaikai stiprūs kaip daigai“. 

Daugelis nustemba išgirdę šį klausimą. Nejaugi yra diena kalendoriuje, skirta šiai matematinei konstantai. Atsakymas: „ Taip“. Kovo 14d. - matematikams žinoma šventė - PI diena (Kovo 14 – 3,14). 

Po dviejų pandemijos ir įvairiausių ribojimų metų gyvenimas ir veiklos ugdymo įstaigose grįžta į savo vėžes. Kovo 31 d. Šalčininkų kultūros centre įvyko technologijų olimpiada „Kūrybinis virusas 2022“.

Kovo 21–25 dienomis keturi Eišiškių Stanislovo  Rapolionio gimnazijos mokiniai lydimi dviejų mokytojų dalyvavo Erasmus+ programos projekto „STEAM i Steam Work“ veiklose Rumunijos Lugoj miestelio mokykloje. Mobilume be Rumunijos ir Lietuvos mokinių dar dalyvavo Turkijos, Graikijos, Portugalijos ir Ispanijos mokiniai. Šio susitikimo tema - „Mokslo šviesuoliai“.

Džiaugiamės, kad vėl gimnazijoje  startuos gražus bendradarbiavimu ir tarpkultūriniu bendravimu grįstas projektas „Mūsų daug, o Tėvynė viena“. Tai yra Tautinių mažumų departamento prie LR Vyriausybės kultūros projektas, skatinantis tautinių mažumų kultūrų plėtotę.

Vykdant Erasmus+ projektą  „STEAM i STEAM work“, mūsų gimnazijos mokiniams nuolat suteikiama galimybė  suprasti tiksliųjų mokslų ir meno sąsajas. Kovo 22d. 8, IG ir IIG klasių mokiniai dalyvaudami  kultūros paso edukacijoje ,,Užfiksuota šviesa – chemija ir fotografija“ galėjo  įgyti praktinių įgūdžių bei dalykinių kompetencijų, pajausti pažinimo džiaugsmą, sužinoti, kaip daromi cianotipijos atspaudai.